2012. január 30., hétfő

C&A Boyfriend vagány színű farmernadrág 40-es - Jelenlegi ára: 3 500 Ft .

Megvételre kínálok egy C&A Boyfriend márkájú, vagány színű farmernadrágot.
Beleírt méret 40-es, de lemértem, hogy könnyebben eldönthesd, jó-e rád.
Párszor volt csak rajtam, már nagy nekem.
Félcsípő fazonú, öv tartozik hozzá.
Valódi színe egy picivel sötétebb, mint a képeken: szerintem keveredik benne a kék, a szürke, de jelen van egy kis zöldes árnyalat is, nekem ez tetszik benne a legjobban.
Én már beszereztem magamnak belőle egy kisebbet!
Szára egy picit bővöl lefelé, majdnem egyenes szárú.
Zsebein szép díszítéssel.
Ülep elől: 23 cm, szárbőség felül: 32 cm, alul: 24 cm.
Nagyon csinos nőies fazon, valódi női számozással.
Anyaga rugalmas, 2% elasztánt tartalmaz.
 
Nézz szét az oldalamon, sok szép dolgot töltöttem fel!
Több termékem megvásárlásával postaköltséget spórolhatsz.



Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2012-01-29 18:43
. C&A Boyfriend vagány színű farmernadrág 40-es - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Fontos